El companys del coworking

dijous, d’agost 11, 2016 0 Comments

Veiem amb admiració i enveja moltes fotos d’oficines de Google, que representen una filosofía de treball, en la que ens sentim identificats.  La clau del exit d’empreses com Google i Pixar, es potenciar les oficines obertes, com una forma d’activar la creativitat i la col.laboració entre els treballadors.   El coworking es el paradigma dels espais de treball oberts i col.laboratius.

Un estudi de Harvard identifica que el comportament de companys propers es contagia, tant pels aspectes positius com pels aspectes negatius. Qui està dintre d’un espai proper, té un efecte sobre els que l’envoltem.  Es el que es coneix amb l’efecte ‘derrame’. Així convé allunyar-se de les persones tòxiques  i apropar-se a les persones amb fortaleses complementaries a les nostres, que faciliten un intercanvi d’idees.  Afortunadament el  coworking actua com a selector natural i atreu les persones que es senten identificades amb la seva filosofia i busquen la complemearitat dels companys,  per  trobar l’eliquibri entre el “Me” i el “We


Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.